петък, 4 януари 2013 г.

   Първата ми публикация ще е , да се похваля , че успях да премина във втория етап на Академия Телерик . Когато се записах през август миналата година бях много ентусиазиран. Мислех , че ще дам всичко от себе си , за да уча и да се представя по най-добрия начин.Но , тук идва едно голямо , НО разбрах ,че това не било толкова лесно . Още на приемния изпит видях за какво става въпрос . Успях все пак и започнах да посещавам лекциите в академията . Дойдоха и първите домашни . Четене и писане до късно , тъй-като ходех на работа . Занимавал съм се с програмиране като ученик в техникума - правил съм програми на БЕЙСИК за ПРАВЕЦ  82 . Това до някъде ми помогна . И макар , че отдавна съм преминал възрастта за учене успях да се справя . Сега чакам новите лекции . Пожелавам успех на всички които са се заели с нелеката задача да завършат академията .

1 коментар:

  1. Здрасти аз съм марто спамих ти в темата за Блога. Виж си пощата с която си се регистрирал всичките дето сме 2ри курс вече имаме безплатни сертификати за продукти на Microsoft намазахме :)

    ОтговорИзтриване